Friskis&Svettis Malmö


Gravid & Nybliven förälder

 

baby-165067_1280 

Vår verksamhet för gravida och nyblivna föräldrar

Välsignad träning för välsignade tillstånd. Och efteråt.

Gravid

Så länge du mår bra av din träning finns inga medicinska restriktioner kring träning för dig som väntar barn. Tvärtom mår både kroppen och sinnet bra av att du rör på dig. Har du inga specifika besvär kan du i princip hålla igång ända fram till förlossningen. 

Prata med din barnmorska om du är osäker kring förutsättningarna för just din graviditet.

Vårt gruppträningsutbud anpassat för dig som är Gravid varierar från termin till termin. Kontakta någon av våra anläggningar för mer detaljerad info om vilka pass som erbjuds för närvarande. 

Nyss fått barn

Särskilda mamma-pass finns, men idag har vi ett brett träningsutbud som erbjuder dig så många möjligheter att anpassa din träning efter lust, dagsform och andra behov, att du som nyss fått barn och vill komma igång på ett bra sätt kan välja och vraka bland passen på nästan samma sätt som du gjorde förr.

Vårt gruppträningsutbud anpassat för dig som är nyss fått barn varierar från termin till termin. Kontakta någon av våra anläggningar för mer detaljerad info om vilka pass som erbjuds för tillfället. 

Föräldraledig – välkommen till gymmet och cirkelgymmet

Du är alltid välkommen att träna i våra gym (alla anläggningar) och i våra cirkelgym (på Johanneslust, Heleneholm och Stadion), vardagar mellan kl 9-15 och ha din bebis med dig! Av säkerhetsskäl önskar vi att din bebis ska sitta i babyskydd, stol eller dylikt under din träning.